BackTracking - nivelele arborelui (rasturnat pe orizontala) |
Pentru a preciza mai exact in ce consta aceasta metoda, vom relua pe un exemplu concret cele spuse deja . Avem urmatoarea problema: se cere generarea tuturor permutarilor unei multimi de n element ... |
|
Branch & Bound - strategia cea mai sofisticata de proiectare a algoritmilor |
Este strategia cea mai sofisticata de proiectare a algoritmilor . Ea a aparut datorita existentei problemelor pentru care solutia de tip backtracking poate necesita un timp astronomic de rulare a programului . In ... |
|
Crearea si vizualizarea unei liste simplu inlantuite cu |
/* crearea si vizualizarea unei liste simplu inlantuite cu inserare de elemente in fata listei si vizualizarea listei */ #include <conio . h> #include <stdio . h> #include <alloc . h> #include <ctype . h> ... |
|
Curiozitati si trucuri de programare in C |
Curiozitati si trucuri de programare Pentru o cit mai completa prezentare a programarii in C nu puteam evita prezentarea unor curiozitati si ale unor trucuri de programare C . Acelasi ... |
|
Cuvinte distincte din text si nr. lor de aparitii |
/* Cuvinte distincte din text si nr . lor de aparitii */ #include <stdio . h> #include <stdlib . h> #include <conio . h> typedef struct nod Tnod; typedef Tnod *ref; int cuv; ref p,r,fanion; ... |
|
|
Declararea si utilizarea arborilor in ingineria programarii in C/C++ |
Declararea si utilizarea arborilor in ingineria programarii in C/C++ 1 . Introducere Organizarea datelor in liste liniare nu este totdeauna suficienta in unele aplicatii . De exemplu, daca trebuie descrisa structura unui produ ... |
|
Declararea si utilizarea cozilor in ingineria programarii in C/C++ |
Declararea si utilizarea cozilor in ingineria programarii in C/C++ O stiva este o lista liniara particulara de date in care accesul la elementele listei se face numai pe la un capat, si anume pe la inceputul acesteia . Singurele oper ... |
|
Declararea si utilizarea listelor in ingineria programarii in C/C++ |
Declararea si utilizarea listelor in ingineria programarii in C/C++ In practica programarii calculatoarelor, de multe ori, apare necesitatea organizarii informatiilor de prelucrat sub forma unor liste . Pot fi date nenumarate exe ... |
|
Declararea si utilizarea stivelor in ingineria programarii in C/C++ |
Declararea si utilizarea stivelor in ingineria programarii in C/C++ O stiva este o lista particulara in care accesul la elementele listei se face numai pe la un capat, si anume pe la sfarsitul acesteia . Singurele operatii admise ... |
|
Desenarea 3D - crearea obiectelor 3D |
Informatiile necesare construirii imaginii unui corp 3D se afla stocate in baza de date . Aceste informatii sunt multimi de puncte ce vor fi proiectate pe ecran, si ordinea in care anumite puncte trebuie unite intre ele . Punctele sunt org ... |
|
Examenul de bacalaureat - proba scrisa la INFORMATICA, profil matematica–informatica |
Examenul de bacalaureat Proba scrisa la INFORMATICA, profil matematica–informatica Varianta C/C++ Simulare 2006 ... |
|
Exemple de probleme rezolvate in C si Pascal |
Prezentam in continuare, spre initiere, citeva exemple de probleme rezolvate . Vom oferi programul rezultat atit in limbajul de programare Pascal cit si in limbajul C . Deasemenea, fiecare program va fi precedat de o scurt ... |
|
|
Fisiere in ingineria programarii in C |
Fisiere in ingineria programarii in C Probleme rezolvate cu fisiere in C Problema 1 . Sa se creeze un fisier care sa contina coeficientii necunoscutelor si termenii liberi dintr-un sistem de n ecuatii cu n n ... |
|
Folosirea cuvantului cheie this, supraincarcarea operatorilor, functii cu parametri impliciti, functii prietene, clase prietene |
1 . Folosirea cuvantului cheie this Cuvintul cheie this reprezinta o variabila locala predefinita a oricarei metode nestatice a unui obiect, variabila ce nu trebuie declarata si care este rareori folosita in corp ... |
|
Functii - probleme |
funcTii - PROBLEME Problema Sa se scrie o functie ce returneaza cel mai mare numar prim format din 4 cifre . Rezolvare #include <stdio . h> #include <conio . h> int maxPrim(v ... |
|
FUNCTII IN C++ - forma generala a unei functii, argumentele functiei, apelul unei functii, prototipul unei functii |
FUNCTII IN C++ Un program in C este un ansamblu de functii care efectueaza o activitate bine definita . Dintre aceste functii, intotdeuna o functie este numita main si este functia care este apel ... |
|
Functii virtuale. clase abstracte. |
FUNCTII VIRTUALE . CLASE ABSTRACTE . · Functiile virtuale sunt necesare in reimplementarea unor functii membre ale unor clase de baza atat static cat si dinamic . · &nb ... |
|
Iata trei programe care exemplifica modul de lucru cu fisiere in limbajul C: Copierea unui fisier text sursa intr-un fisier destinatie |
// Copierea unui fisier text sursa intr-un fisier destinatie #include <stdio . h> void main(void) out = fopen(numfout, 'wt'); while (!feof(in)) fclose(in);fclose(out); printf('Lungimea fis . desti ... |
|
Implementarea cozilor prin tipul pointer, elemente intregi |
/* Implementarea cozilor prin tipul pointer, elemente intregi */ #include <stdio . h> #include <stdlib . h> #include <conio . h> #include <ctype . h> typedef int tipelement; typedef struct nod Tnod; t ... |
|
Implementarea cozilor prin tipul tablou |
/* Implementarea cozilor prin tipul tablou */ #include <stdio . h> #include <stdlib . h> #include <conio . h> #include <ctype . h> #define Lung_max 5 typedef int tipel; typedef struct Coada; ... |
|